Morgen is het zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Elvera Niel - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Elvera Niel - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Elvera

Blijf op de hoogte en volg Elvera

24 Februari 2014 | Nederland, Alkmaar

Morgen is het dan eindelijk zover! Na bijna een jaar voorbereiden, vertrek ik morgenmiddag naar Aruba. Samen met Rosa, Carlijn & Jocintha (iPabo) vlieg ik om 12 uur. Wij zullen diezelfde dag om half zes landen (plaatselijke tijd). Wanneer wij uit het vliegtuig stappen, hebben wij een reis van 10,5 uur achter de rug.

Wij hebben samen met nog 3 andere meiden een villa gehuurd. Deze meiden (Suzan, Lotte en Iris-Ann) zitten in Zwolle op de pabo. Woensdag zullen wij hun ophalen van het vliegveld. En dan is de groep compleet!
De villa staat in het plaatsje Paradera. Mochten jullie het adres willen hebben, kunnen jullie mijn ouders of mij berichten.

Samen met Rosa ga ik stage lopen op basisschool Pius X. Ik ga lesgeven in groep 8. Daar klas 6. Ik ben heel erg benieuwd of het verschilt met het onderwijs in Nederland en in welke mate.

Mocht je nou geen enkel reisverslag willen missen, kun je je inschrijven op de mailinglijst. Dat knopje staat geloof ik ergens links onderin. Wanneer ik een nieuw verslag heb geschreven, krijg je automatisch een mail.

Nou, ik moet nu alleen nog de laatste dingen kopen (ja altijd op het laatste moment) en inpakken en dan ben ik er klaar voor. Morgen sta ik om 9 uur op Schiphol en gaat het avontuur beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elvera

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 7313

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 11 Juni 2014

Stage op Aruba

Landen bezocht: